sehari bersama mereka

may Allah bless :)


well this two weeks have been a though week for me.started from 10/12 until 20/12. but the most important day is 12/12/12, i got my PSM 1 presentation.Rupanya bukan senang nak berhadapan dengan orang.Lagi-lagi kalau berhadapan dengan seseorang yang memang ada ilmu tentang tajuk kita. Dup dap dup dap masa nak present dekat evaluater.Tapi the best part is,i can know which of the project that i need to improve and change. Tak kena 'smash' teruk dengan diorang.Alhamdulillah,cuma report kena betulkan.To many grammatical error.my bad.siapa suruh buat last minit kan... ^^V

jadi untuk menghilangkan keserabutan yang ada dikepala ini,saya curi-curi masa untuk keluar dengan adik-adik saya.Kebetulan universiti dengan tempat diorang belajar..So,it's family time..tolak tepi benda lain,terus keluar dengan diorang.The best part is diorang yang bayar semua,dari makan sampai la menonton wayang..



dan hari ini juga,saya keluar sekali lagi.Tapi kali ini dengan kawan-kawan saya.Plan nak pergi ramai-ramai tapi last-last cuma 4 orang je yang keluar.Memang susah kalau berjanji dengan orang ini.


dah lama tak main bowling.Macam nie la resultnya.




No comments: