happy teacher's day

buat cikgu2 yang disayangi,

selamat hari guru cikgu.terima kasih atas segala ilmu yang cikgu curahkan buat saya.terima kasih kerana sudi mengajar saya.i love you all so much.

to my lovely teacher amiza.thanks for everything and for the apples.terima kasih kerana sudi melawat saya dihospital.cikgu la guru yang pertama melawat saya.sayang masa cikgu datang saya terpaksa di bawa ke hospital untuk berjumpa dengan doktor pakar.i'm sorry teacher.terima kasih kerana selalu mengingati saya cikgu.

buat cikgu bahasa melayu saya,cikgu mohamad terima kasih atas segalanya.tanpa cikgu mungkin saya tidak akan jadi seorang penulis yang baik.terima kasih atas dorongan cikgu,saya tahu cikgu risau akan saya.saya tahu cikgu tak senang duduk bila saya kata saya nak sertai pertandingan silat.saya tahu cikgu risaukan kesihatan saya dan kerana cikgu saya putuskan untuk tidak menyertai pertandingan itu.terima kasih cikgu kerana mengambil berat kesihatan saya sampai sekarang.terima kasih cikgu.

buat guru2ku di SMK Padang Saujana,3 tahun saya disana sudah cukup untuk menjdaikan saya seorang insan yang cemerlang.terima kasih cikgu,kalau tak kerana cikgu mungkin saya tidak akan menjadi antara top student sekola h.terima kasih cikgu buat segalanya.

buat guru2 di Mrsm Muadzam Shah,terima kasih atas segalanya.disana saya belajar macam mana nak jadi seorang pelajar yang aktif,yang tidak malu apabila berhadapan dengan orang,asas2 keusahawana,menjadi seorang yang kreatif dalam dalam mencipta pelbagai inovasi dan lain2.cikgu  you're the best.

to my beloved homeroom advisors,terima kasih kerana menjaga kami sepanjang 2 tahun kami di maktab.banyk perkara yang saya belajar dari anda.terima kasih.

to my matric's lecturer,thanks for everything.i know it's hard to teach us to be a good student.thanks for everything.

to my university's lecturer,thank you so much for everything u have done.although sometimes we cannot understand you,but you never give up.you explain it again and again..thank you so much.

buat rakan2 yang bakal jadi pendidik suatu hari nanti,jadilah guru yang sentiasa memahami murid2nya.jangan jadi guru yang hanya pentingkan wang.


happy teacher's day to all the teacher outside
i will always love you teacher.

No comments: