aku dan mereka...


pengalaman manis bila aku jumpa sahabat sebaik mereka...
mereka sahabat yang saya sayang..
mereka banyak membantu saya..
terutama dalam pelajran..
mereka tak pernah lokek..
i was a bit slow..
especially in math..
thanks girls..
ingat lagi masa first-first jumpa diorang..
semua malu-malu kucing..
tapi lepas dah kenal...
boleh tahan gila-gila juga diorang nie..
eesiew...a chinese girl..
time kitorang puasa dy pun puasa sama..
cuma satu..
dia takut dengan spider..
suzi..
bakal doctor..
dia memang baik..
sensitive dan manja..
saya suka dengar bila dia bercerita..
zue..
merangkap jiran meja belajar..
sangat suka dengar dia ketawa..
dan sangat suka buli saya..
ingat lagi bila dia bully saya..
sehari tak bercakap dengan dia..( pura2 merajuk )
hahaha..
sebenarnya saje nak test dia..
sorry zue..
aku main-main je..
wani..
my classmates mase sem 2..
dia cantik..
dia pandai menyanyi..
dan dia juga suka buli saya..
kenapalah kawan-kawan saya nie suka sangat buli saya..
15 nov..
bilik bising sangat..
sampai saya terjaga dari tidur..
buka je mata terus diorang nyanyi birthday song..
dah la tengah mamai time tue..
suka diorang..

i love u all..


2 comments:

Qistina Sumaiya...(^_^) said...

bestnye... =)
hehehe..
wani tuh rumate ek?

NA said...

yup...
my sweet moment...
wani bukan roomte..
tapi classmate..