to those yang rasa diri mereka bersalah

In the name of Allah, the Most Gracious the Most Merciful..

hari ini saya hanya nak meluahkan apa yang saya pendam selama nie..diluar saya memang nampak biasa.tapi dalam hati,hanya saya yang tahu.saya bukan seorang manusia yang bermuka-muka...jadi diri saya sendiri itulah prinsip yang saya pegang selama ini...tak payah nak pangkah-pangkah nama saya..saya ingatkan bila saya dah masuk universiti nie benda-benda semua tue dah takda..tapi saya salah..
perangai langsung tak mengambarkan diri meraka sebagai seorang pelajar..saya minta maaf kalau bahasa yang saya gunakan ini kasar...saya jenis orang yang tak ambil kisah apa yang orang buat dekat saya...tapi hal ini bukan bemda yang boleh dibuat main...saya paling benci orang yang suka mempermainkan orang...kalau saya ada buat salah...please tegur saya...saya seorang yang straight forward...saya tak kisah kalau orang nak cakap apa-apapun asalkan benda tue boleh bawa kebaikan pada saya...tapi malang,dekat uni ni masih ada lagi segelintir manusia yang berfikiran cetek...sayang-sayang...anda tak layak memegang title seorang pelajar universiti...biar bahasa saya kasar sekalipun,saya tak kisah..they deserve that...perangai macam budak-budak..apa hak mereka nak blacklist nama-nama kami...kami ada buat salah ke,kami ada menyakitkan hati diorang ke..salah ke jadi diri sendiri..dalam dunia nie tak perlu jadi manusia yang berpura-pura...hipokrit betul..dan cuma satu saya nak kata pada yang berkenaan...saya harap satu hari nanti anda akan terima balasan atas perbuatan anda..hard for me to forgive...