my holiday

Love Nature....baru-baru nie dapat melancong ke sebuah pulau yang terkenal dengan lagenda.Pulau Langkawi  dapat juga aku menjejakkan kakiku kesana..setelah lama merancang akhirnya berlaku juga,..aku menyintai alam sekitar...ingin aku bermain-main di gigi air,mendaki bukit,malahan menjelajah keseluruh tempat yang ada..aku tahu walaupun aku tidak seperti orang lain.namun,aku tahu segala yang aku inginkan aku haruslah berusaha untuk mendapatkannya..bukan mudah,tetapi ianya perlu ada dalam diri setiap manusia yang ada di muka bumi ini,jadilah khalifah yang mensyukuri nikmat tuhannnya.jadilah khalifah Allah yng berusaha untuk mendapatkan sesuatu yang dihajatinya.dan jadilah khalifah Allah yang sentiasa dengan denganNya..saat yang palinga aku suka bila aku dapat menjalankan hobi kesukaanku...picture time...kalau dah ada kamera kat tangan...banyak la tempat-tempat yang menjadi mangsaku..every art must have their own soul..itulah yang aku harapkan.semoga gambar-gambar yang aku tangkap akan menjadi suatu pengalaman yang akan aku kenang..

No comments: